هر ارگان، سازمان و یا شرکتی می بایست دارای شرایط و قوانینی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین تجارت الکترونیک باشد که فعالیت های خود را در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده به انجام برساند. شرکت تدبیر الکترونیک امن ایرانیان نیز از این حیث، جدا نبوده و در مقابل کاربر (شخصی که با ثبت اطلاعات کاربری خود اقدام به ثبت سفارش و یا استفاده از مطالب و خدمات تدبیر الکترونیک امن نموده است) نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه می باشد.
اگر ثبت سفارش و یا هر درخواست دیگری در ساعات کاری با موفقیت انجام شود، سامانه ی تدبیر الکترونیک امن ایرانیان به درخواست و یا سفارش ثبت شده رسیدگی خواهد کرد؛ در غیر اینصورت حداکثر تا ۲۴ساعت جهت بررسی سفارش یا درخواست مورد نظر، با کاربر تماس گرفته خواهد شد.
بیمه ی تدبیر الکترونیک امن ایرانیان این اطمینان خاطر را به کاربران می دهد که کالای شما تا به دستتان برسد در صحت و سلامت کامل بوده و در غیر این صورت، پس از بررسی کارشناسان برای عاری بودن وضعیت کالا از شرایطی مانند ضربه خوردن شدید، تماس با آب و باز شدن دستگاه که کالا را از گارانتی خارج می کنند و همچنین پس از تائید شرکت های حمل و نقل معتبر در مواردی که اتفاق های مذکور توسط نیروی تحویل دهنده اتفاق افتاده باشد، شرکت تمام مبلغ را به حساب کاربر برگردانده و یا کالای جایگزین را مجدد برای کاربر ارسال خواهد کرد.